صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

هوگو چاوز و فرقه جدید مشایی

"عماریون"- قاسم روانبخش در مصاحبه با یالثارات، مشایی را فرد بسیار خطرناکی همانند محمدعلی باب توصیف کرد.

به گزارش یالثارات، قاسم روانبخش با اشاره به هشدار آیت​الله مصباح یزدی، در مصاحبه​ای با این نشریه اظهار داشت: خطر مشایی در حد فرقه محمدعلی باب است. چرا که بحث مطرح شده توسط وی مبنی بر مدیریت مستقیم امام زمان(عج ) است. اما یک نگرانی وجود دارد و آن اینکه در آینده، رئیس​جمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشایی کند.

ووی با بیان اینکه مشایی یک فراماسونر است که باید بازداشت شود، گفت: یکی از مبانی فراماسونری اومانیسم انسان گرایی است که در سخنان مشایی موج می​زند و متاسفانه در این اواخر بر محتوای سخنرانی رئیس​جمهور نیز تاثیر گذاشته است. بنده به نطق آقای احمدی​نژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب اشاره می​کنم که ایشان در یک نطق کوتاه ده​ها بار به واژه مبتنی بر انسان اشاره داشته است و اشارات قبلی ایشان به حکومت اسلامی به طور چشمگیری تکرار شده است.



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، روشنگری، ،

برچسب‌ها: فرقه مشایی, فرقه انسانی, هوگو چاوز, بازگشت هوگو چاوزرهبر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مشرق: همزمان با اعلام تعطيلي حوزه هاي علميه جهان شيعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار "حجر بن عدي"، يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" با انتشار تصاوير جديدي از اين اقدام وقيحانه، تهديد کرد که بزودي مشابه همين کار را با مزار حضرت زينب(ع) و حضرت رقيه(ع) نيز انجام خواهند داد.

تصاوير زير از صفحه فيس‌بوک يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" گرفته شده که طی روزهای اخیر، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پيامبر(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع) و حسنين(ع)، "حُجر بن عَدي الکِندي" کردند.


در اين تصاوير، نباشان اين گروهک تروريستي با افتخار تمام مقابل دوربين تلفن همراه يکي ديگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنيع خود، عکس گرفته اند.

اين تروريست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضيح تصاويري که در فيسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، اين گونه نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم.»


وي در زيرنويس عکس ديگر هم مي نويسد: «ما تا کنون از دفاع از عايشه هم واهمه داشتيم اما اين روزها به قدری مقتدر شده ايم که مزارهاي شان را هم نابود مي کنيم و قبور طواغيت آنان را ويران مي کنيم و مي بينيد که هيچ اتفاقي هم براي مان نيفتاده است.»


اين تروريست سلفي در توضيح عکس سوم هم نوشته است: اينجا [حرم حجر بن عدي]، مکاني شده بود براي شيعيان که به اينجا مي آمدند و به سر و سينه خود مي زدند و از صاحب اين قبر، بيش از خداوند پروا داشتند و به جاي خدا، او را عبادت مي کردند.»



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، خبر، ،

برچسب‌ها: تخریب قبر زینب, تخریب قبر حجر بن عدی, تخریب قبور مسلمین,
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

فرقه صوفیه

چون امروز بشر به دلیل آلامی که از خلاء معنویت دارد نیاز به عرفان را بیشتر احساس می‌کند در اینجا است که وقتی که نیاز تشدید می‌شود دقیقاً مثل یک بازار اقتصادی نظام عرضه و تقاضا به هم می‌خورد تقاضای کالا تشدید می شود و چه بسا عرضه به قدر کافی نباشد کالاهای تقلبی در چنین بازاری وارد خرید و فروش می‌شوند و مورد معامله قرار میگیرند .
اینجا تکلیف اولیای دین و متولیان دین و پرچمداران دین تشدید می‌شود که به این نیاز شدید و خلاء معنوی پاسخ درستی بدهند و گرنه آنهایی که مترصد فرصت هستند که از این فضا بهره خودشان را بگیرند مطمئن باشید که کالای تقلبی وارد بازار خواهند کرد بطور قطع و یقین گونه‌های ساختگی از عرفان که امروز ما در جوامع مختلف و من جمله در جامعه خودمان شاهد آن هستیم دقیقاً به دلیل همین خلاء و نیازهای شدیدی است که وجود دارد ببینید عمدتاً نظام سلطه، نظام کفر سعی می‌کند برای حفظ منافع خودش بیاید این خلاء‌ها را تسخیرکند و بگونه‌ای اشباح کند که به منافع او نه تنها آسیبی نرسد بلکه تکاثر طلبی او تضمین شود، در این روند گونه‌ای از معنویت را ترویج کند گونه‌ای از عرفان را ترویج کند که انباشته سرمایه نظام سرمایه‌داری و حیاط نظام نه تنها تهدید بشود بلکه تضمین بشود و تقویت بشود این از نکات اصلی است که باید علمای ما به آن توجه بکنند.



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صوفیه, فرقه صوفیه, تصوف, خانقاه,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد

اللهم العن الجبت و الطاغوت

نهم ربیع الاول، جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟

 



چند سالی است که بعضی ها در روز نهم ربیع الاول به عنوان روز تاج گذاری (آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) جشن می گیرند. و متاسفانه با برپایی چنین جشنی، سخنی از به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها در چنین روزی به میان نمی آورند و آن را نادیده می گیرند. در این مقاله بر آن شدیم تا با بررسی جشن تاج گذاری و عیدالزهراء حقیقت را روشن و واضح بگردانیم.

زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

برای شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اقوال مختلفی وجود دارد، بعضی شهادت ایشان را اول ربیع دانسته اند (1) و برخی چهارم ربیع الاول را ذکر کرده اند. (2) ولی از میان تمامی اقوال (که ظاهرا حدود ده قول وجود دارد) سخن حق و صحیح آن است که شهادت ایشان در هشتم ربیع الاول بوده است.

و اما کیفیت و همچنین زمان دقیق شهادت ایشان طبق روایت معتبر محمد بن حسین و همچنین ابوسهل اسماعیل بن علی نوبختی به این شرح است:

در هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول، امام حسن عسکری علیه السلام فرزند خودشان یعنی حجة بن الحسن عج را به حضور طلبیدند.

همینکه امام حسن علیه السلام نگاهش به فرزندش افتاد گریه کرد و فرمود: ای سید اهل بیت خود، به من آبی بده. که همانا من به سوی پروردگارم می روم. سپس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با جوشانده ای که برای حضرت آماده کرده بودند ایشان را سیراب نمودند. در این هنگام امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند که مرا برای نماز مهیا کنید. و امام زمان عج نیز پدرشان را وضو دادند. و در همان وقت نماز صبح، یازدهمین خورشید امامت و ولایت به شهادت رسیدند.(3)
هشتم ربیع الاول روز آغاز امامت امام زمان (عج)

با توجه به مطلبی که گذشت زمان دقیق شهادت امام حسن عسکری علیه السلام هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول بوده است. معلوم و واضح است که زمان نماز صبح قبل از طلوع آفتاب و آغاز روز می باشد. و به همین جهت روشن می شود که با طلوع آفتاب و شروع روز هشتم ربیع الاول امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز شده است. و نهم ربیع الاول روز دوم امامت ایشان بوده است.






:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: تاج گذاری امام زمان, چرا نهم ربیع را جشن می گیریم, زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام, نهم ربیع الاول, جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟, جشن عیدالزهراء, امامت ائمه علیهم السلام روز شادی و فرح است, مرگ عمر, نهم ربیع روز برائت از دومی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

قبل از مطالعه قسمت 2 قسمت 1 را مطالعه کنید.

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 1

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 2

مناظره با یک وهابی

نویسنده:حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی


 

 

مقداری سکوت کرد و بعد گفت: چرا باید قائل شویم که خلیفه و جانشین رسول الله حتما باید معصوم باشد؟

 

گفتم به هزار دلیل؛ از جمله ما می گوییم کسی که در جایگاه پیامبر تکیه می زند و همان رسالت رسو الله را تعقیب می کند و می خواهد آنچه رسول خدا به عنوان قانون مطرح کرده اجرا نماید و نقش قلب پیکر اجتماع را داشته باشد حتما باید سالم و بی نقص و معصوم باشد و به همین دلیل انتصاب او با خداست، همانطوری که نصب و تعیین پیامبر با خداست و البته پیامبر ماموریت می یابد او را به مردم معرفی کند.

 

گفت:مگر علی را خدا نصب کرد.

 

گفتم:بسیار بسیار جای تعجب است که حدیث منزلت و حدیث غدیر و آیه ولایت و آیه تبلیغ و صد ها حدیث و دهها آیه قرآن را که در پیرامون وصایت و ولایت علی ابن ابی طالب وارد شده با کمال بی انصافی نادیده گرفته و از آنها چشم پوشی می نمایید.

 

تا خواست سخنی بگوید اجازه ندادم، گفتم: شما در باره شان نزول آیه ولایت « انما ولیکم الله و رسوله و الذین امنو الذین یقیمون الصلاه و یوتون الزکاه و هم راکعون» چه می گویید؟

 

با کمال بی توجهی گفت این آیه در شان «عباده ابن صامت» نازل شده.

 

گفتم: عجب! اگر چنین است پس چرا به نص این آیه که ولایت زکات دهنده در رکوع را واجب دانسته، نپذیرفته اید؟ طبق نظر شما ایا سزاوار نبود بعد از رسول خدا اولین خلیفه مسلمین عباده ابن صامت باشد؟!

 

سپس ادامه دادم و گفتم: این کمال بی انصافی است؛ زیرا اغلب مفسرین اهل سنت و محدثین بزرگ و همه علما ی شیعه گفته اند: این آیه در قضیه خاتم بخشی(انگشتر دادن امیر المومنین به فقیر) نازل شده است. بعضی بزرگان اهل سنت مانند فاضل تفتازانی و مولی علی قوشچی در شرح تجرید ادعای اجماع کرده اند. از جمله قوشچی گوید:«انا نزلت باتفاق المفسرین فی حق علی ابن ابی طالب حین اعطی السائل خاتمه و هو راکع فی صلاته».

 

گفت آیه به نحو جمع آمده.

 

گفتم:حالا که نوبت به علی رسید آیه به نحو جمع است ولی اگر در باره عباده ابن صامت بود این اشکال وارد نبود؟!!! فکر می کنم عمدا اشتباه می کنی و یا نیاز به سرگرمی می داری! اگر چنین است من خیلی وقت ندارم وی لازم است به طور اجمال بدانی درباره ی اینکه آیه به نحو جمع آمده این یک امر شایع در عرب و عجم است. از باب تفخیم یا تعظیم یا جهات دیگر، اطلاق جمع بر واحد می شود ولی بر عکسش غلط است. نظیرش در قرآن زیاد آمده.

 

گفت از این بگذریم و ادامه دا: علی که فقیر بود آیا فقیر باید زکات بدهد؟ چون در آیه آمده و یوتون الزکاه.

 

گفتم اولا: چه کسی گفته علی فقیر بود، ثانیا: او کسی بود که کارهای فراوان می کرد و از درآمد خود همه را در راه خدا انفاق می نمود و اگر شنیده اید گاهی نان خالی هم نداشت؛ به علت همین کرامت و انفاقش بود که دیگران را بر خود و اهل بیتش مقدم می داشت.ثالثا: زکات در آیه، زکات واجب نیست بلکه صدقه مستحبی است و چه بسا انسانهای کم مال صدقات مستحبی می پردازند و اجرشان هم بیشتر است. راستی چه برداشت های نادرستی از قرآن دارید.

 

با نیشخند گفت: قرآن؟! کدام قرآن! قرآنی که در ایران و نزد شیعیان است یا قرآنی که در مسجد النبی یا مسجد الحرام است؟! گفتم:...

ادامه دارد...



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صهبای ولایت, مناظره, وهابی, مناظره با یک وهابی, مدنی, رشت, حجت الاسلام مدنی, اثبات شیعه, علی و نام او در قرآن, ابوبکر, خلیفه مسلمین,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 1

مناظره با یک وهابی

نویسنده:حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هذا کتابنا ینطق علیکم بالحق
 
 
شام پنج شنبه اول اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود هجری شمسی، پس از زیارت بقاع مقدسه مدینه منوره به زیارت مکه مکرمه و انجام نهمین عمره(به لحاظ دارا بودن مسئولیت رو حانی کاروان ) با کمال خستگی رو به روی ناودان رحمت (ناودان طلا) نشسته بودم و به خانه با عظمت پروردگار،جلت عظمته، می نگریستم و مناجات می کردم.
ساعت2:30 بامداد را نشان می داد که دیدم یک نفر وهابی(توضیح بیشتر) که با خشونت زائران بیت الله را مورد عطاب و خطاب قرار می دهد از کنار اینجانب رد شد و نگاهی معنا دار به من کرد ولی طولی نکشید که دوباره به سویم بازگشت و در مقابلم ایستاد و با زبان عربی گفت:عربی میدانی؟ گفتم:تا حدودی. از آنجا که فهمیده بود روحانی هستم با سماجت ایستاد و بحثی را به میان آورد که به زعم خود اینجانب را در محاصره سوالات خویش بشکند و احیانا تزلزلی در من افکنده تا تثبیتی بر عقیده باطلش باشد. شنیده ها حاکی از آن بود که تلفن همراه خود را در جیب خود روشن می کنند و مخفیانه بحث ها را ضبط می نمایند. به هر حال نشست و گفت:سلام علیکم. گفتم:و علیکم السلام. به عربی گفت: سوال دارم! من بی سواد و شما عالم؛ سوالم این است: فرقه شیعه از کجا پیدا شده؟! اگر حقیقت امر را برایم ثابت کنی من شیعه می شوم!!!

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صهبای ولایت, مناظره, وهابی, مناظره با یک وهابی, مدنی, رشت, حجت الاسلام مدنی, اثبات شیعه, علی و نام او در قرآن, ابوبکر, خلیفه مسلمین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

«عصام العماد» استاد دانشگاه الازهر مصر، در جمع دانشجویان شرکت کننده در ضیافت اندیشه قرآنی، دانشگاه صنعتی همدان درباره اصول و اعتقادات وهابیت افزود:

مهمترین و اساسی‌ترین اختلاف وهابیون و شیعیان بر سر امیرالمومنین (ع) است که این مساله در طول نسل‌های متوالی به صورت تقلیدی ادامه می‌یابد، اما من با شناخت و تحقیق فراوان درباره زندگی حضرت علی(ع) تغییر عقیده داده و شیعه شدم.

وی درباره شکل‌گیری فرقه وهابیت اظهار کرد: من معتقدم آمریکا و انگلیس حامیان وهابیت هستند و مشکل وهابیون این است که راه خود را گم کرده‌اند.

عصام العماد تصریح کرد: از اشکالات دیگر وهابیون این است که اهل‌بیت (ع) را به هیچ عنوان قبول ندارند و اگر کسی به اهل‌بیت (ع) علاقه ورزد از وهابیت طرد می‌شود.

وی درباره رابطه با خانواده وهابی خود ادامه داد: تلاش‌های فراوانی کردم که نظر آنان را نسبت به وهابییت تغییر دهم، اما متاسفانه موفق نشدم.

این وهابی شیعه شده خاطرنشان کرد: بیداری یعنی بصیرت و نگرش افراد قبل و بعد از بیداری تغییر می‌کند، این بیداری که در عربستان، بحرین و یمن ایجاد شده باعث به وجود آمدن همبستگی در بین جوامع آنان شده است.

عصام‌العماد بزرگ‌ترین اشتباه وهابیت را تفسیر اشتباه لغات عنوان و خاطرنشان کرد: با تفسیر اشتباه می‌توان قرآن را ۱۸۰ درجه تغییر داد و مشکل محمدعبدالوهاب این بود که قرآن را بر اساس لغت‌نامه اعراب و نه بر اساس لغت‌نامه قرآنی تفسیر کرد و همان اشتباهی را کرد که خوارج با تفسیر اشتباه خود از قرآن کردند.

وی ادامه داد: اعتقاد وهابیت به شرک بودن توسل به بقاع متبرکه و حرم اهل بیت(ع) اشتباه در تفسیر کلمات وهابیت است، چراکه دشمنان درصدد بودند تا برای شیعه مشکلاتی را فراهم کنند و در این زمینه وهابیون به گمراهی کشیده شده و در کتاب‌های خود به جای خداشناسی به قبرشناسی رسیدند تا جایی که قبل از شیعه شدنم اینقدر در مورد این مسائل با سایرین صحبت می‌کردیم که من زمانی متوجه شدم به سمت مشکلات روانی حرکت کرده و اعتقادات اسلامی ما در حال گرایش به قبور است.

وی تصریح کرد: در وهابیت به قرآن توجه شده، اما به عمق و مفاهیم آن توجهی نمی‌شود.

عصام‌العماد بیان کرد: دلیل گرایش من به مذهب شیعه این است که شیعه از عمق اسلام برآمده است.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع:نرم افزار چشم انتظار

امام زمان (عج) در مذاهب ديگر

 

 

1 - زبـور:

قرآن‌ كريم‌ تعبيري‌ را از زبور نقل‌ مي‌كند كه‌ در زبور فعلي‌ عينا‌ موجود است. قرآن‌ كريم‌ مي‌فرمايد:
« وَ لَقَد كَتَبنا في‌ الزَبور مِن‌ بَعد الذِكر انَ‌ الارضَ‌ يرثُها عباديَ‌ الصالحونَ. » 1
« علاوه‌ بر ذكر(تورات) در زبور نيز نوشتيم‌ كه‌ بندگان‌ صالح‌ من‌ وارث‌ زمين‌ خواهند شد. »

و اينك‌ متن‌ زبور:
« زيرا كه‌ شريران‌ منقطع‌ خواهند شد، و اما منتظران‌ خداوند، وارث‌ زمين‌ خواهند شد. هان‌ بعد از اندك‌ زماني‌ شرير نخواهد بود، در مكانش‌ تا‌مل‌ خواهي‌ كرد و نخواهد بود. و اما حليمان‌ وارث‌ زمين‌ خواهند شد...زيرا كه‌ بازوان‌ شرير شكسته‌ خواهد شد. و اما صالحان‌ را خداوند تا‌ييد مي‌كند. خداوند روزهاي‌ كاملان‌ را مي‌داند و ميراث‌ آنها خواهد بود، تا ابد الاباد. » 2

و در جاي‌ ديگر مي‌فرمايد:
« قومها را به‌....

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: امام زمان (عج) در مذاهب ديگر, امام زمان در تورات, امام زمان در انجیل, هندو ها, مانویه,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

وحشیانه‌ترین جنایت وهابیت ؛ماجرای ازدواج اجباری نوعروس ایرانی با مرد وهابی!!

به گزارش شیعه آنلاین، مرد میانسالی از شهر شیراز که خواست نامش فاش نشود،ماجرای تلخ سفر خود و همسرش به سرزمین وهابیت را چنین بازگو کرد: سال 1362، به همراه همسرم برای گذراندن ماه عسل و ادای حج عمره، راهی عربستان شدیم. چهارمین روز حضورمان در شهر مکه مکرمه، با همسرم قرار گذاشتیم به دیدن مناطق اطراف مکه برویم. برای این کار یک تاکسی دربست گرفتیمبعد از سه چهار ساعت گردش، راننده تاکسی ما را به یک رستوران سنتی برد تا ناهار بخوریم. به رغم اینکه از ظاهر وهابی‌گونه آقای راننده خوشم نمی‌آمد اما به وظیفه انسانی خود عمل کرده و او را نیز به ناهار دعوت کردم. در میز کناری ما نشست و غذای خود را با سرعت تمام کرده و اجازه گرفت تا در ماشین منتظر بماند. وقتی ناهارمان تمام شد و از رستوران خارج شدیم، دیدم در کنار کیوسک تلفنی که در مقابل رستوران قرار داشت ایستاده و دارد تلفن حرف می‌زند.

 



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: وهابیت, جنایت وهابیت, وحشیانه, ایران, عربستان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 تير 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) حرام است!

فارس: مفتی وهابی سعودی برگزاری هرگونه جشن به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) را حرام اعلام کرد.

"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" که مفتی کل عربستان سعودی به شمار می‌آید، روز گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی "المدینه" گرفتن هرگونه جشن به مناسبت میلاد پیامبر (ص) را بدعتی بی‌پایه و اساس خواند.

وی گفت: من هیچ پایه و اساسی درباره گرفتن جشن به مناسبت تولد پیامبر در سنت رسول خدا، سنت خلفای راشدین و ائمه هدایت نمی‌بینم.

چندی پیش این مفتی وهابی سعودی پس از فاش شدن برخی از مفاسد خاندان آل‌سعود استفاده از توئیتر و فیس بوک را برای مردم عربستان تحریم کرده بود.

این مفتی وهابی در ادامه افزود: برخی اعتقاد دارند، اگر کسی برای تولد پیامبر جشن نگیرد، به رسول خدا جفا کرده و شرط محبت را به جا نیاورده است و این تصوری اشتباه است.

مفتی سعودی تاکید کرد: بالعکس کسانی که جشن نمی‌گیرند و به این مناسبت بهایی پرداخت نمی‌کنند، دقیقا همان کسانی هستند که به سنت پیامبر پایبند هستند و اگر نشانی از چنین کاری بین خلفای راشدین و پیروان آنان می‌یافتند پیش و بیش از هر کس به برگزاری چنین مراسمی اقدام می کردند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

WWW.masafportal.COM

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور